Na een aantal fijne jaren in Bourguignon zijn we weer een nieuwe weg ingeslagen.
Ons franse huis is verkocht. Wel met een gemengd gevoel. Het blijft een fijne plek maar het is tijd voor nieuwe avonturen.









Brocante dans la maison

maandag 20 mei 2013

Brocante fair

Eerste pinksterdag ben ik met Laura naar de brocantebeurs in Utrecht geweest. Het was in de jaarbeurs en er stonden wel 700 kramen dus er was heel veel te snuffelen tussen de oude spulletjes. We hebben heel veel leuke dingen gezien die of te duur waren of te groot om mee te nemen in de trein.
We gaan volgend jaar weer en dan nemen we de auto mee (of een klein vrachtwagentje hahaha).
Dat is voor Laura ook leuk want dan woont ze in haar eigen appartement dus dan weet ze precies waar ze plekjes heeft voor de dingen die ze zou willen kopen. Nu was het toch vooral kijken voor haar en ideeën opdoen. Ze heeft wel een mooi fotolijstje gekocht.
Ik heb natuurlijk ook wat dingen gekocht. Nog wat mooie bordjes (ja alweer!!), een ontzettend leuk hoedje, een aparte mangelbak en als klapstuk een portretlijstje van gezwart mahonie. Hier heb ik 1/3e van de beurs over nagedacht of ik het zou kopen. Was iets duurder dan gepland. Maar ik kreeg het niet meer uit mijn hoofd dus ben blij dat ze het nog hadden toen we terug gingen om het te kopen. Ben er zo blij mee!!!!
Al met al een hele gezellige dag met mijn oudste. Dit gaan we vaker doen :-))



De mangelbak heeft een leuk detail om het handvat te bevestigen.





Zo staat het nu in de kamer




Parfumflesje komt uit de kringloopwinkel























Het portretlijstje


Liefs, Monique

Geen opmerkingen: